lördag 21 november 2009


Vinkel från vårt sovrum!

7 kommentarer:

  1. Ja, den vrån är lika fin som resten av ert vackra hus!!!
    Tack för en trevlig kväll!!
    kraam

    SvaraRadera
  2. Hallå, blev det nån tur till Hem T gårn??

    SvaraRadera
  3. Jag önskar mig lite flera fina bilder jag....snälla!!
    kram på er allihopa!

    SvaraRadera
  4. Bidde det nån vovve??
    Här har det blivit en Tigra på tre år!
    Ha det gôtt allihopa!

    SvaraRadera
  5. Oj vilket vackert skåp du har där, verkligen min stil. Kul att hitta hit, tittar gärna in igen.

    Ha en trevlig söndagskväll //Marie

    SvaraRadera
  6. Hejsan!!
    Tack själva för en underbar dag igår!!
    Kraam

    SvaraRadera
  7. Ja.., vad skall jag säga?!?!?

    JAG DÖÖÖÖÖÖR av avund..., vilket underbart "hörn" ifrån ditt sovrum, släpp ALDRIG in mig där för då får ni aldrig ut mig därifrån igen!!!!!!!!
    Hmm.., jo, jag blev allt nyfiken på hur det ser ut i resten av dina "hörn".., vackert som i en saga kan jag tänka.

    Kram igen och tack för titten.....
    Marianne

    SvaraRadera